Informace poskytnutá dle InfZ - dotaz na stav řízení

obrazek
21. května 2024 13:42, Ing. Bc. Tomáš Krásný LL.M.

Dne 6. 5. 2024 obdržel Krajský úřad Plzeňského kraje (dále jen KÚPK“) elektronickou žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „žádost“), týkající se poskytnutí informací o fázi stavu řízení o odstranění  reklamních zařízení, kdy je uvedeno celkem 61 bodů reklamních zařízení. Žadatel se dotazoval, k jakým úředním úkonům došlo od posledního sdělení KÚPK ze dne 1. 3. 2024 k bodům 1 – 44 (pozn. KÚPK poskytnutí informace pod č. j. PK-KDS/806/24, sp. zn. ZN/198/KDS/24), ze dne 2. 2. 2024 k bodům 45 – 51 (pozn. KÚPK poskytnutí informace pod č. j. PK-KDS/467/24, sp. zn. ZN/102/KDS/24) a ze dne 17. 1. 2024 k bodům 52 – 62 (pozn. KÚPK poskytnutí informace pod č. j. PK-KDS/265/24, sp. zn. ZN/5/KDS/24 a PK-KDS/264/24, sp. zn. ZN/3/KDS/24).

Informace byla dne 21. 5. 2024 poskytnuta, viz příloha níže:


Soubory ke stažení