Oceněny propagační materiály kraje

obrazek
04. prosince 2007 16:40, aktualizováno 15:40, Mgr. Jana Filípková
 

 

Cena odborného vydavatelství C.O.T. media

 

 V pondělí 3. prosince převzala náměstkyně hejtmana PK Mgr. Olga Kalčíková cenu v prestižní soutěži „Náš kraj 2007“, kterou již šestým rokem pořádá odborné vydavatelství C.O.T. media.

Plzeňský kraj se v celkovém hodnocení kvality a vypovídající hodnoty svých propagačních materiálů v kategorii „Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje“ umístil na 2. místě. Na stupni vítězů vedle našeho kraje stanul kraj Olomoucký a Karlovarský kraj byl třetí.

„Získané ocenění krajských propagačních materiálů od odborné poroty mě velmi potěšilo a věřím, že také přispěje k větší návštěvnosti našeho regionu. V letošním roce se jedná již o třetí cenu, kterou Plzeňský kraj v této oblasti získal[1], prohlásila Mgr. Olga Kalčíková, která vedle diplomu převzala i skleněnou plastiku.

 Slavnostní převzetí ceny Mgr. Olgou Kalčíkovou za PK

Do soutěže mají možnost se zapojit kraje, města a obce, informační centra, destinační managementy, turistické regiony i komerční subjekty. Soutěž má za cíl podpořit tvorbu turistických materiálů v regionech, tvorbu nových produktů a přispět ke zlepšení služeb v informačních centrech.

Jednotlivé přihlášené subjekty mohly v letošním roce soutěžit v sedmi kategoriích[2], neboť soutěž byla rozšířena o dvě nové kategorie, a to „Jednotnou kampaň“ a „Multimediální prezentaci na CD nebo DVD“.

Plzeňský kraj se v této soutěží umístil poprvé v roce 2004, kdy také v kategorii Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje“ získal druhé místo (první byl kraj Středočeský, třetí byl kraj Olomoucký).

 

            Oceněné kraje - Olomoucký, Plzeňský a Karlovarský kraj

            Slavnostní předání cen 6. ročníku soutěže "Náš kraj 2007"
 

[1] Plzeňský kraj získal 1. místo v kategorii map za Soubor cyklomap a další 1. místo v kategorii reprezentačních publikací za knihu „Plzeňský kraj“ v soutěži Tour Propag v Písku.

[2] Pro rok 2007 byla soutěž vyhlášena v následujících kategoriích:

  • 1. Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje (přihlašovatel: krajský úřad)
  • 2. Nejlepší cizojazyčný propagační materiál města (přihlašovatel: město, agentura)
  • 3. Nejlepší turistický produkt
  • 4. Nejlepší jednotná kampaň
  • 5. Nejlepší multimediální prezentace na CD nebo DVD
  • 6. Nejlepší cizojazyčný propagační materiál sdružení nebo turistického regionu (přihlašovatel: sdružení, destinační management)
  • 7. Nejlepší informační centrum v ČR o městské o soukromé